close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מעקה בטיחות לבית- פתרון מציל חיים

מערכת שורשד אב, תשעז27/07/2017

מעקה בטיחות הוא ללא ספק זה שיציל חיים אם חלילה יידרש לכך

תגיות:
זו לא קלישאה וגם לא הצהרה דרמטית, אבל מעקה בטיחות הוא ללא ספק זה שיציל חיים אם חלילה יידרש לכך. דמיינו לעצמכם מצב שבו הילדים משחקים ברחבי הבית ומתרוצצים בין הקומות. ברגע אחד של חוסר תשומת לב הם עשויים למעוד וליפול מטה. באופן דומה ומסוכן אף יותר הם עלולים ליפול מהמרפסת אל הקומה התחתונה, בהנחה שיש רק קומה אחת ליפול אליה. אם התרחיש הזה גורם לכם לזוז בכיסא באי נוחות יש לכך סיבה טובה, אבל במקום להילחץ אפשר להתמודד עם הבעיה ולטפל בה באופן מדויק מאוד, על ידי התקנת מעקה.

מעקה אלומיניום יעשה את העבודה
המרפסת היא המקום שנתפס בעינינו (לרוב) כמסוכן יותר, בוודאי אם קיימת סכנת נפילה מגובה רב מאוד. מעקה אלומיניום הוא אחד המהלכים החיוניים שיאפשרו לנו לשמור על הקרובים לנו כמו שצריך. זאת משום שמדובר בחומר חזק מאוד ועמיד, שיוכל להתמודד עם משקל גופנו, ובוודאי עם משקל גופם של הילדים. כך הוא יספק להם הגנה חשובה בשעת הצורך, ויישאר איתן גם כשהרוח החזקה נושבת וגם כשהשמש לוהטת. אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מהנוף היפהפה שם בחוץ תוכלו להתקין גם מעקות זכוכית, אבל בכל מצב אין ספק שיש חשיבות אדירה להתקנת מעקות למרפסות.

מעקה זכוכית לחדר המדרגות
אם נחזור לרגע אל הבית נגלה שהמדרגות שניצבות שם במרכז, אלו שמחברות בין הסלון והמטבח לבין חדרי השינה והמשחקים, גם הן די מסוכנות. מעקה אלומיניום יהיה פתרון נהדר גם כאן, אבל אם אתם חוששים שהוא ייצור חוצץ בין חלקים שונים בחלל אתם יכולים לוותר עליו ולהתקין מעקה זכוכית. אם מעקה זכוכית למרפסות מאפשר לנו להמשיך ליהנות מהנוף בזכות השקיפות של החומר, הוא גם פתרון קלאסי לבתים שבהם תחושת המרחב כה נפלאה שאין לנו סיבה או צורך לפגוע בכך. עם זאת, זכרו שהעיצוב הוא רק נושא משני, ומה שחשוב באמת זה הבטיחות שלכם ושל הילדים שלכם. לכן, כשאתם מקבלים החלטה ומתכננים את המעקות למרפסת ולמדרגות, או את הגדר שתותקן סביב הבריכה בחצר לצורך העניין, רצוי שתתייחסו לא רק לעיצוב – חשוב ככל שיהיה – אלא גם לבטיחות ולאיכות החומר שבו אתם משתמשים. זכוכית פשוטה לתחזוק, וגם אלומיניום, ולכן הם גם פופולאריים כל כך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה